ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ : * Νευρώσεις & ψυχικές διαταραχές * Συμβουλευτική & Υποστηρικτική * Για παιδιά με ειδικές ανάγκες

Η ψυχοθεραπεία δεν είναι υποκατάστατο της ζωής αλλά μία γενική πρόβα για τη ζωή...Κανε την σωστή κίνηση.

διαφήμιση

6 Δεκ 2012

Ανάπτυξη Του Λόγου



Ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα που κάνει ένα παιδί από τη γέννησή του έως έξι ετών, είναι η ανάπτυξη της γλώσσας.

Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα το παιδί προχωρά από το μη γνωρίζοντας τίποτα για την μητρική του γλώσσα μεχρι σχεδόν την επάρκεια του.

Αν και ο ρυθμός απόκτησης ποικίλλει, τα περισσότερα παιδιά ακολουθούν ένα συστηματικό σχέδιο της γλωσσικής ανάπτυξης.Υπάρχουν διάφορα μοντέλα ανάπτυξης.

Το παιδί αρχίζει να μαθαίνει τη γλώσσα με το άκουσμα, με την ομιλία στο περιβάλλον του και παρατηρώντας το ρύθμο στην οποία εμφανίζεται.

Αρχίζει κάνει τους ήχους, στη συνέχεια, φλυαρία, και, τέλος, πραγματικό λεξιλόγιο .

Καθώς το παιδί έχει αποκτήσει ένα μεγάλο ενιαίο λεξιλόγιο, μετα αρχίζει να συνδυάζει λέξεις σε φράσεις και προτάσεις.

Αρχικά ένα του αίτημα για νερό είναι "βα", και με περαιτέρω ανάπτυξη επί σειρά ετών είναι σε θέση να ζητήσει "θέλω ένα ποτήρι νερό "

Δεν υπάρχει κατάλογος να προσδιορίζει το λεξιλόγιο που πρέπει να αναπτυχθεί, αλλά να επικεντρώνεται στο περιεχόμενο της ομιλίας του παιδιού και τη μορφή που χρησιμοποιείται για να εκφράσει αυτό το περιεχόμενο.

Δεν υπάρχει διαίρεση των γλωσσικών δεξιοτήτων σε δεκτική και εκφραστική ικανότητα αν και οι δύο συμπεριλαμβάνονται.

Όμως λόγω της στενής σχέσης μεταξύ γλώσσας και αντίληψης, υπάρχει κάποια επικάλυψη μεταξύ των δύο τμημάτων.

Οι πολλές συμπεριφορές που θα μπορούσαν να έχουν συμπεριληφθεί ως γλωσσικές δεξιότητες αναφέρονται στην αντίληψη.

Συνεπώς, συνιστάται η διδασκαλία στις δύο περιοχές γλώσσας και αντίληψης ταυτόχρονα .

Η αντίληψη είναι απαραίτητη για να βοηθήσει το παιδί να αναπτύξει θέματα για τα οποία μπορεί να σχολιάσει πριν την παραγωγή λόγου.

Το παιδί έχει ανάγκη από τεράστια ποσότητα λέξεων και εκφράσεων κατά τη διάρκεια της ζωής του, στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων επικοινωνίας μαζί του.

Και, φυσικά, είναι υπέρ του να μείνετε μακριά από σύνθετες προτάσεις γιατί δεν θα επωφεληθεί .

Χρειάζονται οι κατάλληλες κατευθυντήριες γραμμές για τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος που ευνοεί την εκμάθηση της γλωσσας, καθώς και οι άμεσες μεθόδους διδασκαλίας που θα βοηθήσουν το παιδί να αποκτήσει λόγο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σελίδες