ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ : * Νευρώσεις & ψυχικές διαταραχές * Συμβουλευτική & Υποστηρικτική * Για παιδιά με ειδικές ανάγκες

Η ψυχοθεραπεία δεν είναι υποκατάστατο της ζωής αλλά μία γενική πρόβα για τη ζωή...Κανε την σωστή κίνηση.

διαφήμιση

6 Δεκ 2012

Η ψυχοκινητικότητα του παιδιού





Η κίνηση γίνεται κυρίως με τη συντονισμένη ενεργοποίηση των μεγάλων και των μικρών μυών του σώματος.

Οι κινήσεις που γίνονται με τη συμμετοχή των μεγάλων μυών του σώματος συχνά αναφέρονται ως ακαθόριστες κινητικές δεξιότητες.

Παραδείγματα αυτών των ακαθάριστων κινητικών δραστηριοτήτων είναι το κάθισμα, το μπουσούλημα, το περπάτημα, το τρέξιμο και το ρίξιμο μιας μπάλας.

Οι κινητικές δραστηριότητες, που αφορούν μικρές κινήσεις των μυών, είναι μερικές φορές βελτιώσεις των ακαθόριστων κινητικών δεξιοτήτων..Για παράδειγμα, στην αρχή κάνει τυχαία ισχυρά κτυπήματα σε ένα μικρό αντικείμενο αλλά σταδιακά αλλάζει, χρησιμοποιεί ολόκληρο το χέρι και, τέλος, γίνεται μια ακριβής κατανόηση για να χρησιμοποιεί με ακρίβεια τον αντίχειρα και το δάχτυλο σαν τανάλια, για να μπορέσει να κάνει χρήση ενός μολυβιού , να στοιβάξει μικρά τουβλάκια, να κάνει παζλ, να κόψει με ψαλίδι,

Αυτά και άλλες κινητικές συμπεριφορές είναι ζωτικής σημασίας για δύο λόγους:

* Πρώτον, παρέχουν ένα μέσο για την έκφραση των ικανοτήτων στις άλλες αναπτυξιακές περιοχές και.* Δεύτερον, πιστεύεται ότι είναι το θεμέλιο της αντιληπτικής και γλωσσικής ανάπτυξης.

Ειδικοί στη φυσική ανάπτυξη έχουν προτείνει μια σειρά από κινητικές δραστηριότητες που φαίνονται να είναι ιδιαίτερα σημαντικές.Τόσο η ισορροπία όσο και τη στάση του σώματος παρέχουν στο παιδί μια βάση για τη μετακίνηση του και την κατανόηση περιβάλλον.

Χωρίς σταθερότητα και ένα μέσο για τη διατήρηση μιας ορισμένης θέσης, το παιδί έχει δυσκολία στην εκμάθηση νέων κινήσεων ή την κατανόηση της σχέσης των άλλων με τον εαυτό του.Ένα παιδί μετακινείται για να εξερευνήσει τα αντικείμενα και τις σχέσεις μεταξύ των αντικειμένων που βρίσκονται γύρω του.

Η κίνηση και η επαφή γίνεται με τα αντικείμενα πιάνοντας τα, κάνοντας χρήση και κατανοώντας την χρήση της.

Το παιδί πρέπει επίσης να γνωρίζει πώς να χειρίζεται τα αντικείμενα όπως να τα πιέσει, να τα πιάσει, να τα ανοίξει.

Έτσι, αν το παιδί δεν μπορεί να ορίσει την θέση στον χώρο και το περιβάλλον δεν μπορεί να το κατανόηση ούτε να συνεργαστεί με αυτό.

Μερικές λεπτές κινητικές ικανότητες εξαρτώνται από τις ακαθάριστες κινητικές δεξιότητες αλλά και πολλές φορές αναπτύσσονται ταυτόχρονα.

Και οι δύο είναι φυσικές εργασίες που απαιτούν διάφορους βαθμούς του ελέγχου των μυών και συντονισμού ματιού-χεριού.

Βοηθώντας το παιδί να αναπτύσσει και να σχεδιάζει τις κινήσεις του, του επιτρέπεται περισσότερη ανεξαρτησία και ελευθερία να κινηθεί χωρίς κατεύθυνση ή εποπτεία.

Η ελεύθερη κίνηση, είτε στην λειτουργία ή την κατάρτιση, είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη του παιδιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σελίδες